Přehledný článek - české weby o pletení

11.01.2013 22:18

Konečně je tu slibovaný článeko tom, co mne zaujalo na českém internetu, Přehled zajímavých webů o pletení, háčkování, přízích, vzorech a všem souvisejícím. Založila jsem kvůli němu i novou stránku Info - blog. Bylo dost obtížné vybrat z celé řady stránek o pletení a nakonec je můj výběr silně subjektivní a pocitový - více než objektivní posouzení podle jasných kriterií. Uvedla jsem tedy seznam stránek, které pro sebe považuji za inspirativní a chtěla bych je doporučit. V článku jsou dvě kategorie: zájmové stránky, kde najdete rady, návody... a klasický e-shop. Snad není překvapující, že tyto dvě kategorie se plynule prolínají. Určitě to není přehled úplný a uvítám zajímavé tipy a návrhy na uveřejnění informací o dalších zajímavých  a přínosných webech, které můžete napsat do sekce Připomínky a podněty. Sama mám ještě pár tipů, které budu do tohoto článku postupně přidávat.