Háčkované pouzdro na háčky

12.06.2013 09:52

Zkusila jsem návod podle Fizule 71

Uvažovala jsem o pouzdru na háčky už delší dobu, háčky seválí v každém košíku s rozdělanou prací (a že jich mám!) a když chci nějaký konkrétní najít, většinou musím prohrabat všechny, než zjistím, že je až v tom posledním :-). Na netu existuje spousta návodů, našla jsem si jeden v angličtině na you tube, jen se mi to zdálo zdlouhavé, tak jsem nedokoukala do konce s tím, že to potom nějak zkusím. Ale proč vymýšlet vymyšlené a fungující... při prouzdání po internetu jsem náhodou narazila  na tento velmi podrobný foto návod, který zvládnou i úplné začátečnice. Měla jsem spoustu zbytků mých ručně barvených melírů hedvábné příze, tak jsem je využila a pouzdro na háčky může zároveň sloužit jako vzorníček :-). Ve fotogalerii najdete výsledek.

Vrchní díl je ze směsové bavlněné příze Aneta (Vlnap). Pouze krátké sloupky, háčkované od kratší strany obdélníku na 36 ok (Aneta je tenší než ty barevné zbytky). Pokud budete dělat celé pouzdro z Anety, je vhodné začít horní část na stejný počet ok, jako spodní část.

Závěr je, že pokud chcete tvořit pouzdro na háčky, tento návod vřele doporučuji.